Re: Złącze AGP 8x

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 20:53:28 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6sge9$ckc$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> [...]
do
> AGP x8 ???:)) Bo jak narazie to chyba nie ma takiej w sprzedazy, zebys
> zobaczyl jakas zauwazalna roznice w predkosci. Moze jak w standardzie beda
> rozdzielczosci 2500x2000 i odpowiednio duze tekstury to wtedy sie to
przyda.
> Dodatkowo wezmy przepustowosc RAM'u w kompie ... przeciez przecietny komp
> nawet nie dorownuje przepustowoscia ramu AGP x4 a to przeciez z RAM'u sa
> brane tekstury.
> Zakladajac, ze wiecej ludzi sie nabierze na to, ze musi zmienic plyte z
AGP
> x4 (i 1,5V) na AGP x8 to niezly biznes maja producenci plyt glownych ...

Wydaje mi sie ze jemu chodzilo o to czy taka karta wogole pojdzie na takiej
plycie.
Mnie osobiscie tez nurtuje to pytanie bo mam na plycie tylko agp x4 i jestem
ciekaw czy jak kupie np. Radeona 9700 (x8) to czy to wogole ruszy. W opisach
kart jest np napisane za chodza x1 x2 x4 x8 a np w radku jest tylko x8 i nie
wiem czy pojdzie na plycie z agp x4??

--
Pozdrawiam Tomek