Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: _HEARTSHADE_ (heartshade_at_\\NO_SPAM\\wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 17:49:28 MET DST

Użytkownik "PiotrAS"
(...)
swojego pierwszego kompa mialem na Celku 600 + super plyta (wedlug
sprzedawcy) Abit bx 133.
Cos bylo nie tak od poczatku, restarty ,niebieskie ekrany, zwisy. ALe jakos
trwalem. Potem
byl pentium 3 800 mhz. Sytuacja ta sama. Zmienilem plyte na MSI. Nic,
kompletnie nic zadnej poprawy.
Brat kupil 1200 Durona z ECSem, bylem w szoku jak mu ten zestaw chodzil. Ja
mialem plyte+proca za 1000 zl,
on komplet za 500 i jemu wszystko latalo jak trzeba.A u mnie? Szkoda gadac.
Zakupilem Gigabyte Ga7vrxp + Athlon 2000+, od tamtej pory nie wiem co to
zwis, reset itd.
Teraz mam swoja firme skladajaca komputery. Od poczatku nie sprzedalem - i
nie sprzedam zadnego Intela,a
z dotychczasowymi AMDekami nie mam zadnych problemow.A dopowiem jeszcze ze
wiekszosc kompow skladana byla
na ECS k7S5a i shuttle dotak32, wiec na tanszych platformach.
To takie moje zdanie

Heartshade of Xplod Labs ' 2003
-> XPLOD LABOLATORIES <-
____we are lamers paradise____