Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 20:46:44 MET DST

Shrek claimed:
> Wyjscie idealne, ale w Stanach bylyby pozwy o znieslawienie albo inna
> obraze majestatu;)

I dobrze, użyszkodnik, który doprowadza procesor do przegrzania powinien
zostać przez procesor obrażony. Luser musi znać swoje miejsce!

Ja tam dalej pójdę i chyba zrobię shella, który będzie użytkownikowi sypał
bluzgami za każdym razem (czy zrobi coś dobrze czy źle). A jak user będzie
uparty, to mu zrobi czarny ekran, zamiga lampkami na klawiaturze i odegra z
pcspikera: 'fuck you I won't do what you tell me'. Chyba, że coś lepszego
wymyślę :>

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.