Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 17:32:44 MET DST

Dnia 07 kwi 2003, Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> zapodal(a):

> No ja bym jednak wolał, żeby chodził jak P 150 niż restartował.

Sprawa do dyskusji, dla mnie restarty kompa to powod zeby zajrzec do
srodka, chodzenie jak P 150 niekoniecznie, ale jakym mial Pentiuma to
pewnie i to przyszloby mi do glowy, Tak czy inaczej dotyczy to sytuacji
awaryjnych a nie normalnej pracy, wiec jest to margines IMHO nie warty
swej ceny, a procka tak czy inaczej nie upieczesz jesli ma prawidlowo
zalozony radiator.

> najlepiej jakby się zresetował i kazał płycie wyświetlić: 'za gorąco
> mi pacanie!' i tak sobie został.

Wyjscie idealne, ale w Stanach bylyby pozwy o znieslawienie albo inna
obraze majestatu;)

Pozdr.

--
Lukasz "Shrek" Skorupka.