Re: switch czy hub

Autor: Marcin M. (marm_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 20:03:22 MET DST

Andrzej napisał(a):

> a podobno to wlasnie admini maja nawyki nagminnego czytania poczty
> uzytkownikow;)
> zapytam z ciekawosci ile taki switch kosztuje? (z funkcja
> kopiowania ruchu na innym porcie)

A wiesz ze nie wiem, nigdy nie wnikalem, a nie ja go kupowalem. To jest Cisco Catalyst 1900.
Ma 24 porty 10MB, 2 porty 100MB, 1 AUI. Mozna sie na niego dostac telnetem (ma swoj wlasny adres IP) lub przez
port RS-232 (konsola). Mozna na poziomie MAC adresow blokowac dostep z potu do portu. Prowadzi statystyki itp.
Ma juz kilka latek, stad tylko dwa porty 100MB.

Marcin