Re: problemy z drukarka Canon 2100

Autor: Bios (admin_at_bios-komp.prv.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 18:09:21 MET DST

W wiadomości:b6s3q4$qsi$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
Andrzej Lisowski <dagobah_at_bryza.net> wystukał:
> Witam
> Od pewnego czasu walcze z moja drukarka Canonem BJC-2100. Drukowala
> bez problemow do pewnego czasu. Skonczyl mi sie wowczas czarny tusz.
> Przez dluzszy czas
> nie uzywalem tej drukarki (moze z miesiac), wiec tuszu nie kupowalem.
> Ostatnio sobie o niej
> przypomnialem, kupilem oryginalny tusz Canona i tu zaczely sie
> klopoty. Drukarka jakby drukuje,
> ale nanosi tuszu na papier. Kiedy juz sie jakims cudem sama
> "odblokuje" to albo ucina fragmeny
> kazdej linijki (czesc drukuje, czesc nie), albo drukuje sobie pewne
> [...]
Witam

pradopodobnie zatkała się część dysz, wystarczy zostawić na kilkadziesiąt
minut
w podtsawce z małilością płynu udrażniającego
można go dostać np poprzez allegro lub www.agawa.pl
wpisz w wyszukiwarce allegro hasła płyn OCP lub kliknij na link
http://www.allegro.pl/search.php?string=p%C5%82yn+ocp+0%2C1&exclude=&locatio
n_radio=1&selected_country=1&state=0&city=&price_from=&price_to=&category=0&
order=t&showing_type=gtext

za pomoca tego płynu (po podgrzaniu) udrożniłem głowicę BC-21e która wg
serwisu Canona nadawała się do wyrzucenia - drukuje idealnie

pozdr

BIOS-KOMP
www.bios.site.pl