problemy z drukarka Canon 2100

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 16:59:15 MET DST

Witam
Od pewnego czasu walcze z moja drukarka Canonem BJC-2100. Drukowala bez
problemow do pewnego czasu. Skonczyl mi sie wowczas czarny tusz. Przez
dluzszy czas
nie uzywalem tej drukarki (moze z miesiac), wiec tuszu nie kupowalem.
Ostatnio sobie o niej
przypomnialem, kupilem oryginalny tusz Canona i tu zaczely sie klopoty.
Drukarka jakby drukuje,
ale nanosi tuszu na papier. Kiedy juz sie jakims cudem sama "odblokuje" to
albo ucina fragmeny
kazdej linijki (czesc drukuje, czesc nie), albo drukuje sobie pewne tylko
fragmenty dokumentu
(moje wydruki to wlasciwie tylko tekst z Worda/OO). Probowalem poprzez
sterownik czyscic
glowice, ale to nic nie dalo. Nie znam sie za bardzo na drukarkach, wiec nic
nie czyscilem w srodku.
Czy moglby mi ktos cos poradzic? Wiem, ze koszt naprawy takiej drukarki jest
prawie rowny nowej,
wiec nie biore tego pod uwage. Moze mozna jakims "domowym" sposobem ja
naprawic?

Z gory dziekuje za wszystkie wskazowki

Pozdrawiam

Andrzej