Re: Zasilacz Chieftec (HPC-360-202) dobry wybor ?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 14:55:16 MET DST

In article <b6rrro$ihm$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, Jozef wrote:

> HPC-360-302 DF - bardzo dobry, cichy. Ma dwa wiatraki, wyjście z
> wskazaniem prędkości obrotowej wiatraka tylnego (do podłączenia do
> niektórych płyt głównych). Dość mocno się grzeje - prawdopodobnie
> wykonanie odporne na wyższą temperaturę. Jeden problem - wiatraki przy
> małym obciążeniu chodzą tak wolno, że zaczął mi się grzać procecor -
> zastosowałem wentylator obudowy ustawiony na 7V żeby wyciągał ciepłe
> powietrze z okolic procesora.

To czemu piszesz, że to bardzo dobry zasilacz. Bardzo dobry zasilacz nie
powinien się mocno grzać, bo to oznacza duże straty energii. Może i cichy,
ale co z tego, skoro musiałeś dołożyć dodatkowy wentylator do obudowy :) To
jest ewidentna wada zasilacza, dlatego nie można go opisywać jako "bardzo
dobry", bo jak wtedy określisz te naprawdę bardzo dobre, które nie mają
takich wad?

Paweł