Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama...

Autor: _HEARTSHADE_ (heartshade_at_\\NO_SPAM\\wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 14:22:25 MET DST

Użytkownik "Paweł" <
> Może to podsumujmy
> Nie jest tajemnicą ani nowością że Amd próbuje dościgać intela,
wychodzi
> mu to lepiej lub gorzej

Jak dla mnie to jest na odwrot - poki co w ostatnim okresie 2002 wiecej
procow sprzedawal AMD
wiec dlaczego AMD ma gonic INTELA?

>Ale jest jednak dla niego konkurencją i nie ma
> co do tego wątpliwości.
> Procesory Intela są szybsze,

Nie sa i nigdy nie beda, Intel nazywa Pentium 4 2000 Mhz - a w rzeczywistoci
jest to ok 1700 Mhz, Celeron 2000 porownywalny jest do Durona 1200 Mhz
Nastepna generacja procow (Opteron, Hammery) to dopiero bedzie porazka dla
Intela. 2 Mhz Intela rowna beda 1 Mhz AMD

> Ale nie prawa jest że intel jest droższy. Wystarczy porównać celerony i
> athlony.

Zle porownanie.
AMD ATHLON 2000+________293 zl
INTEL CELERON 2000_______335 zl
INTEL PENTIUM4 2000______585 zl

Celerona pominiemy, bo troche z wydajnoscia jest w tyle, wystarczy porownac
2 'podobne' procesory
czyli ATHLON vs PENTIUM (tutaj zblizona jest wydajnosc).

> I sądze że wiekszości was postawili by kompaz Athlonem i Intelem
nie
> poznałby kóry jest który, ( oczywiście podobne prędkość.)

Odpal sobie program do rippowania DVD na Celeroni i Athlonie - a zobaczysz
roznice.
Nawet jakas gierke.

> Kazdy z was jest mądy bo czytał testi wydajnościowe w chipie, Ale czy
> ktoś osobiście to sprawdził ?

Wedlug sondy na (chyba) yahoo wiekszosc posiadaczy amdekow wczesniej mialo
intela,
po przejsciu na amd zostaja wierni tej firmie. Wiekszosc intelowcow
wczesniej mialo intela.
Wiec ciezko polemizowac jest z kims to ma klapki na oczach i jak twierdzisz
'osobiscie' nie
sprawdzil.

> I wymyślcie nowy temat na wyższościa AMD nad INtelem, to nie
> bedziecie sie nudzić.
> Bo czy nadchodzące swieta są lepsze niż te w grudniu ?

Na szczescie nic nie trzeba wymyslac. Wiekszosc ludzi na tej grupie to
ludzie z 'wiekszym'
doswiadczeniem hardwarowym i dlatego wiekszoci nie 'zagniesz' glupimi
stwierdzeniami o wyzszosci jednego proca nad drugim
Tutaj nie czyta sie CHIPA - tak jak ty to robisz kolego, a tym bardziej nie
bierze sie pod rozwage testow z
takiego skrajnego brukowca.Kazdy z nas ma swoje doswiadczenie z pracy z
obydwoma procesorami i kazdy z nas ma
swoje odmienne zdanie,ale zawsze fajnie jest poczytac wypociny takiego
'rodzynka'

Heartshade of Xplod Labs ' 2003
-> XPLOD LABOLATORIES <-
____we are lamers paradise____