Odp: Wadliwe AMD uratowy Saddama...

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 13:34:42 MET DST

Użytkownik Szymon Wróblewski <simw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6rgfa$rmt$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Jak mnie wkurzaja te "tanie brukowce". Temat byl walkowany dlugo przed
> inwazja na Irak
> a teraz podszywaja ta informacje pod aktualne zdarzenia tylko by zasiac
> troche paniki
> Simon
> Sprostowanie
> Jakis czas temu byla informacja na temat zle dzialajacych rakiet z powodu
> bledow w ukladzie timera (to nie byl zaden procesor !!!!) firmy AMD, po
> takim czasie by juz to naprawili (nikt o zdrowych zmyslach nie naraza w
taki
> glupi sposob rakiet za milliony dolarow)

Może to podsumujmy
Nie jest tajemnicą ani nowością że Amd próbuje dościgać intela, wychodzi
mu to lepiej lub gorzej Ale jest jednak dla niego konkurencją i nie ma
co do tego wątpliwości.
Procesory Intela są szybsze,
Ale nie prawa jest że intel jest droższy. Wystarczy porównać celerony i
athlony.
I sądze że wiekszości was postawili by kompaz Athlonem i Intelem nie
poznałby kóry jest który, ( oczywiście podobne prędkość.)
Kazdy z was jest mądy bo czytał testi wydajnościowe w chipie, Ale czy
ktoś osobiście to sprawdził ?i naprawde korzysta z Inteleskiej mocy?
A jak sens ma kupowanie procesora za 3000 tsć jak za 3 miesiace bedzie
warty 2000. itd......

I wymyślcie nowy temat na wyższościa AMD nad INtelem, to nie
bedziecie sie nudzić.
Bo czy nadchodzące swieta są lepsze niż te w grudniu ?