Re: 17'' LCD: Eizo L565, Sony X72B, Samsung SM-171P..

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 11:35:16 MET DST

In article <caa6bbf744d10f227bfd473d01fabcc2_at_kwinto.2com.pl>, Michal Kawecki
wrote:

> albo coś się zmieniło w defaultowych nastawach tego monitora u
> producenta (ja go kupiłem miesiąc temu), albo to kwestia różnych, bardzo
> indywidualnych wymagań względem obrazu...

Oba wyjaśnienia tej zagadki są prawdopodobne :) Bardziej to drugie, bo
zauważyłem, że zdecydowana większość ludzi ustawia sobie bardzo jasny i
kontrastowy obraz, często na maksa, ile tylko monitor potrafi. Moje oczy
tego nie znoszą, lubię jasność monitora na poziomie ogólnej jasności
otoczenia, ale producenci z oczywistych powodów adresują swoje produkty do
większości. Stąd te coraz bardziej jaskrawe i kontrastowe matryce LCD.

Paweł