Re: 17'' LCD: Eizo L565, Sony X72B, Samsung SM-171P..

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 10:49:54 MET DST

In article <1c5e550adaf1b4e5b81c34fac19ffed5_at_kwinto.2com.pl>, Michal Kawecki
wrote:

> Musiałbym zobaczyć to Eizo obok swojej Belinei, czy rzeczywiście jest aż
> taka różnica... mnie się wydaje grubą przesadą określanie obrazu Belinei
> jako "tragedii", bo widziałem dużo gorsze panele. Co ciekawe, mam w tej
> chwili ustawiony kontrast i jasność dokładnie na 50% i siedząc w normalnym
> pomieszczeniu, przy oknie, nie czuję "bicia po oczach".

Usiądź przy nim wieczorem, gdy za oknem jest już ciemno, a w pokoju pali się
tylko jedna żarówka. Wtedy monitor bije po oczach, a to, że masz jeszcze 50%
zakresu regulacji nic nie oznacza, bo różnica między ustawieniem na 50% i na
0% jest minimalna. Z określeniem obrazu jako "tragedia" również się nie
zgodzę, kupiłem ten monitor właśnie ze względu na najlepszy obraz, pomimo
sporo wyższej ceny niż inne 17" w tamtym czasie.

Paweł