Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Zajek (zajek_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 09:07:18 MET DST

> Są także wersje z 8MB cache'u. Jeżeli chodzi o przyrost prędkości to
raczej
> nie jest on wart różnicy w cenie, czytałem także, jak ktoś skarżył się, że
> wersja 8MB jest głośniejsza od wersji 2MB; nie pytajcie mnie jak to
możliwe

Podobnie bylo w jednym z testow - te z 8MB cache byly dosyc glosne (35dB,
BIV - jedynie 24!)

> Osobiście wziąłbym Barracudę 7200.7 2MB, chociaż te 3 lata gwarancji kusi.

Prawdopodobnie tak zrobie ale do konca jeszcze sie nie przekonalem bo caly
czas po glowie mi chodzi ten Maxtor. Obawiam sie jedynie jego glosnej pracy
po dluzszym czasie eksploatacji a moj komp chodzi conajmniej kilka godzin
dziennie wiec dysk raczej nie bedzie oszczedzany.

Pozdrawiam

Maciek