Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 07:08:38 MET DST

Zajek napisał(a):

> Co do porownania WDC z innymi dyskami - czy nowe B7200.7 tez maja taki
> duzy cache jak niektore WDC (8MB)? Jak to sie ma do predkosci? Co

Są także wersje z 8MB cache'u. Jeżeli chodzi o przyrost prędkości to raczej
nie jest on wart różnicy w cenie, czytałem także, jak ktoś skarżył się, że
wersja 8MB jest głośniejsza od wersji 2MB; nie pytajcie mnie jak to możliwe
;-).
Osobiście wziąłbym Barracudę 7200.7 2MB, chociaż te 3 lata gwarancji kusi.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl