Re: Dobra zkonczmy ten tamat

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 00:27:20 MET DST

Użytkownik "motto" <motto77.nospam_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Tak się zastanawiam, jakby ktoś napisał że Pentium to gówno to jakoś nie
> wyobrażam sobie, aż tak gwałtownych reakcji, tzw. maniacy intela pomyśleli
> by swoje i rzecz nie odbiła by się większym echem. A to przecież większość
> (a przynajmniej tak mi się wydaje) z tu zgromadzonych to mówi, tylko że
> mniej dosadnie. Jak ja napisałem swoje (i tylko swoje) zdanie, iż według

[ciach]

jesli twierdzisz ze to gowno to przedstaw choc jeden argument potwirdzajacy
twoja teorie!!

>Co do porównań to jeśli by
> założyć iż cechą wspólną badanych proców będzie zegar to nie ma takiego
> Athlona który by dorównał Pentium,

ROTFL, naszczescie nie same megaherce sa wyznacznikiem wydajnosci kompa

>jeśli by za mianownik uznać cenę to
> faktycznie Athlon jest o wiele lepszy o Pentium. Tylko co z tego wynika?
> że jeśli ktoś chce dać więcej za jego zdaniem lepszą technologie jest
> idiotą??

Lepsza technologia?? Watpie! Czy uwazasz za lepsza technologie
modernizowanie starego modelu samochodu??
Ja nie

>Czy to, że kogoś nie stać na zakup tej droższej, czy też z innych
> powodów wybiera tą drugą to jest gorszy czy też lepszy od pozostałych??

Pamietaj ze nie zawsze drozsze znaczy lepsze