Dobra zkonczmy ten tamat

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 00:10:34 MET DST

Tak się zastanawiam, jakby ktoś napisał że Pentium to gówno to jakoś nie
wyobrażam sobie, aż tak gwałtownych reakcji, tzw. maniacy intela pomyśleli
by swoje i rzecz nie odbiła by się większym echem. A to przecież większość
(a przynajmniej tak mi się wydaje) z tu zgromadzonych to mówi, tylko że
mniej dosadnie. Jak ja napisałem swoje (i tylko swoje) zdanie, iż według
mnie AMD to takie właśnie gówno to na reakcję zbyt długo nie trzeba było
czekać. Czyżby prawda w oczy kłuła, czy też dziwnym trafem okazało się, że w
większości użytkownicy AMD to ludzie lubiący uszczęśliwiać innych na siłę.
Nie napisałem bowiem nie kupujcie AMD a tylko że według mnie to jest tym
czym jest, i że ja nie kupie tego produktu. Co do porównań to jeśli by
założyć iż cechą wspólną badanych proców będzie zegar to nie ma takiego
Athlona który by dorównał Pentium, jeśli by za mianownik uznać cenę to
faktycznie Athlon jest o wiele lepszy o Pentium. Tylko co z tego wynika? To
że jeśli ktoś chce dać więcej za jego zdaniem lepszą technologie jest
idiotą?? Czy to, że kogoś nie stać na zakup tej droższej, czy też z innych
powodów wybiera tą drugą to jest gorszy czy też lepszy od pozostałych?? Na
prawdę nie pojmuję waszego toku myślenia. No cóż w końcu jestem tępym
debilem i pewnie nie dane mi będzie tego pojąć z racji (zapewne wrodzonych)
ułomności.
Pozdrawiam

--
  motto