Re: Laptop jak procesor

Autor: Karol Kozimor (sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 19:40:51 MET DST

Thus wrote waldek in <b509so$pkb$3_at_atlantis.news.tpi.pl>,
on Sat, 15 Mar 2003 23:42:02 +0100:
> Bateria chodzi krócej -większy pobór mocy , wentylator głośno chodzi ? NIe
> wiem jak się na takim czymś pracuje ? Jaki jest komfort pracy ? Czy sie
> strasznie grzeje

Wybierając niemobilny procesor, nastaw się na o wiele krótszy czas
działania baterii (pewnie mniej niż 2 godziny), znacznie więcej ciepła i
głośniejszą pracę. Asus 3500TP jest też odpowiednio większy od wersji z
mobilnym P4. Jeśli czas działania nie jest dla Ciebie ważny, a komputer
stoi głównie na biurku, to bierz to Pentium 4.

Z tego co słyszałem, nowe Celerony są bardzo słabe pod względem wydajności,
ale wersja mobilna na pewno będzie pobierała mniej prądu.
Pozdrawiam,

--
Karol 'sziwan' Kozimor
sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid