Zaschnięta głowica w Canon S200.

Autor: Piaski (memphis.bm_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 19:43:49 MET DST

Witam.
Mam taki problem, minowicie kupiłem sobie jakiś czas temu drukarke canon
s200, jak sie skonczył tusz prestałem z niej korzystać przez jakiś czas.
Dzis włożyłem do niej nowy zbiorniczek z tuszem (czarny) ale nic niedrukuje.
Podejrzewam że to jest wina głowicy w której zastygł stary tusz nie pomogło
kilkakrotne sprzętowe przeczyszczenie głowicy. Może ktoś zna skuteczny
sposób na rozwiązanie tego problemu.
Dziekuję za pomoc.

ps. gdzie można kupić i ile kosztuje taka głowica do canona s200?