Re: Spire WhisperRock III-wrażenia..

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 14:27:19 MET DST

> Dzisiaj rano zakupiłem w/w układ chłodzący. Sprzedawca zapewniał, że
> FalconRock II tylko, że bez miedzianej podstawki.Dałem za niego 60
złotych,
> a FalconRock II z miedzią kosztował 70 dych i żal mi było dyszki, ...

kupowales w Wa-wie ?
jak tak to zrobiles blad - zal Ci bylo dyszki a przeplaciles 18zl - u
dystrybutora cena WhisperRock III wynosi 42.10zl brutto

i od razu pytanie do 2 postu - gdzie na stronie producenta wyczytales ze ten
WhisperRock III jest duzo lepszy od FalconRock II - bo ja przy obu widze
taki sam wspolczynnik Thermal resistance (opornosc cieplna) = 0.54*C/W

a tak BTW zby nie Ciebie nie dolowac zbytnio gratuluje zakupu z ktorego
jestes zadowolony :-)

pozdrawiam