Spire WhisperRock III-wrażenia..

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 11:26:34 MET DST

WITAM!

    Dzisiaj rano zakupiłem w/w układ chłodzący. Sprzedawca zapewniał, że to
FalconRock II tylko, że bez miedzianej podstawki.Dałem za niego 60 złotych,
a FalconRock II z miedzią kosztował 70 dych i żal mi było dyszki, bo
zmieniałem radiator+wiatrak i wolałem przeznaczyć dyszkę na coś innego (tzn.
miałem uprzednio zestaw radiator+wiatrak, ale 60x60 i głośny - 5200 rpm). I
jestem bardzo zadowolony-mimo, że rpm wynosi 3000, a miało być około
2400-2600, to i tak jest w miarę cicho-i tak zaraz zwolnię go oporniczkiem
do 2000, więc jest okey!! Temperatura spadła mi o 8C - do 43C przy bardzo
dużym obciążeniu-1600+@1700+. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. I
zauważyłem, że prędkości obrotowe są zawsze u mnie większe niż u kumpli
mimo, że mamy te same wiatraczki-przyczyną tego może być za duże napięcie
wejściowe - 12,73V zamiast 12V-czy to możliwe??
pozdrawiam,
<WojtaS>