Re: Radeon 9000 VIVO

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 22:53:39 MET DST

Użytkownik "Rolnik" <paciorek_at_poczta.onet.pl> napisał

> Witam!
> Czy mój komputer; Athlon 600/512RAM WinXP po zainstalowaniu Radeona 9000
> VIVO będzie sobie łatwo radził w sytuacjach, kiedy film idzie na TV, a na
> komputerze trwa praca w np. w Excelu i cos idzie via internet?

Idzie, tzn ze tylko ogladasz to co wlatuje przez Video-in? Jesli tak, to
przynajmniej u mnie, nie ma to zadnego wplywu na obciazenie procesora,
zakladajac ze menedzer zadan z XP mowi prawde.

> VIVO to wejście video, ale czy trzeba by było zastosować jakiś tuner
> zewnętrzny, który będzie zmieniał kanały, czy VIVO ma w sobie tuner TV?

Nie ma, ale tak jak ktos napisal, magnetowid swietnie sie nadaje. Sam mam to
rozwiazane w dokladnie taki sposob i wszystko swietnie pracuje. Jakosc
obrazu jak dla mnie bardzo dobra.

pzdr