Radeon 9000 VIVO

Autor: Rolnik (paciorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 06:47:08 MET DST

Witam!
Czy mój komputer; Athlon 600/512RAM WinXP po zainstalowaniu Radeona 9000
VIVO będzie sobie łatwo radził w sytuacjach, kiedy film idzie na TV, a na
komputerze trwa praca w np. w Excelu i cos idzie via internet?
W tym momencie mam w komputerze Tuner TV(Wonder VE i karta graf. Radeon
7200).
VIVO to wejście video, ale czy trzeba by było zastosować jakiś tuner
zewnętrzny, który będzie zmieniał kanały, czy VIVO ma w sobie tuner TV?

--
Bartek P. vel Rolnik
GG 145819