Re: Win98 w sieci bez hasla

Autor: mik media (mikmedia_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 21:42:27 MET DST

-nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Zbigniew Opara naskrobał:

router, z modemem, służący jako bramka do internetu.

> Popraw sprawę u korzeni. Wypieprz tego windowsa razem z twardzielem,
> Potem wetknij w napęd floppy dyskietkę z polopiryną (taki
> minilinuks), ustaw butowanie z floppy i voila!
> Masz cichy, bezproblemowy, nie żrący prądu i nie wymagający
> wyłączania ruter, działający non stop, o którym możesz w ogóle >
zapomnieć.
> Jacek

Witam
Stabilniejsza i bardziej popularna będzie chyba minidystrybucja freesco (np
2,7). W zależności czy masz SDI czy NEO ściągasz odpowiedni obraz dyskietki
z jednej z kilkudziesięciu stron poświęconych freesco, wpisujesz twoj IP i
kilka innych parametrów według wyczerpującej instrukcji odpalasz system z
dyskietki i zapominasz o ruterze. Śmiga- bez monitora i klawiatury.
 pozdro

Mirek