Re: Win98 w sieci bez hasla

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 18:33:54 MET DST

Zbigniew Opara naskrobał:

> Problem jest następujący. Mam w domu 3 komputery, sieć, oraz
> czwarty - router, z modemem, służący jako bramka do internetu.

Popraw sprawę u korzeni. Wypieprz tego windowsa razem z twardzielem,
obniż taktowanie proca do 100MHz, zdejmij obudowę z zasilacza
polepszając w ten sposób chłodzenie i wyłącz wszystkie wiatraki.
Potem wetknij w napęd floppy dyskietkę z polopiryną (taki
minilinuks), ustaw butowanie z floppy i voila!
Masz cichy, bezproblemowy, nie żrący prądu i nie wymagający
wyłączania ruter, działający non stop, o którym możesz w ogóle
zapomnieć.

--
Jacek