Warunki napraw monitorow

Autor: DyzioS (ddus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:06:20 MET DST

Hello

Szukam jakiejkolwiek informacji jakie defekty monitorow CRT są uznawane
przez serwis jako usterki a co juz nie. Wiem ze na pewno czesto nie uznaja
za defekt nieusuwalnej mory (mam ale niewielka) ale np w instrukcji do
monitora pisza ze gdy monitor jest podłączony ale nie dostaje sygnalu z
komputera (nie podlaczony kabel d-sub) to ma wyswietlac bialy prostokat -
niby tak jest ale wyraźnie widać ze ma wygięcia beczkowate (nie do
skorygowania bo OSD wtedy nie dziala) poza tym w czesci ekranu widac bledy
wyswietlania odcylania poziomego (kwadrat na srodku ekranu po przesunieciu
na prawa strone staje sie wyraznie prostokatny) - to wszytko sprawia
wrazenie ze monitor nie został w ogóle dostrojony przed opuszczeniem
fabryki - czy to można reklamować? Monitor to IIyama (sic!) MM904UT.

Pozdrawiam i czekam na info o bojach z serwisem monitora. W końcu monitor ma
służyć lata i mieć jak najlepsze parametry.

Dyzio