Re: Procek P4 montaz ?

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 22:26:55 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> A ile wtedy GHz będzie musiał mieć Pentium 4 (i jak będzie
> się grzał), aby dorównać wydajnościowo Athlonowi?

... z ta wydajnoscia porownywana do Intelow to jednak jest roznie, co test
to inne wyniki. Po drugie to zalezy od zastosowań. Czy testujemy pod katem
gier czy biuro...

> Liczy się wydajność, a nie megaherce. Intel długo prowadził
> jeśli chodzi o przelicznik wydajność/ciepło -- tego mu nie
> odmówię -- jednak Pentium 4 ze względu na swoją architekturę
> musiało stracić prowadzenie na rzecz Athlona XP w najnowszych
> wydaniach (0.13 um i po poprawkach).

...ja wiem czy duzo traci. Troche nadrabia HT ;-)

> I nie ma co tu się za bardzo rozczulać, raz było tak, teraz
> jest inaczej, to są fakty i nieistotne jest tu, czy ktoś lubi
> AMD, czy Intela :)

... jeden lubi Marysie drugi Kasie.Ja wole na przyklad Intela :) Celem
mojego postu nie byla zlosliowsc i upieranie sie ze Intel jest "the best".
Chcialem z czystej ludzkiej ciekawosci dowiedziec sie jak to jest z tymi
nowymi AMD bo ludzie faktycznie mowia ze nowe Athlony sie tak nie grzeja.
...a tak na marginesie to zboczylismy z tematu :-)

Pzdr.