Re: Jak zdjac radiator z Athlona?

Autor: wojciecha (satanus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 19:39:28 MET DST

patrzac na twoje rysunki troche dziwie, ale standardowo cooler razem z
radiatorem jest zaczepiony o dwa srodkowe zaczepy gniazda lub wszystkie 6
(po 3 z kadej strony) aby go zdjac musisz uzyc srubokreta i przycisnac w dol
(do plyty ) blaszan zatrzask nastepnie odchylic od gniazda
gnizado bowiem jak juz pisalem ma z dwoch stron po 3 haczyki (z tego samego
tworzywa co gniazdo) i o nie zahacza sie sprezyne przytrzymujaca radiator sa
to poprostu takie oczka w blaszce takze demontaz radiatora polega na ich
wyhaczeniu
a tak to mniej wiecej wyglada z boku

      PROCESOR

Uzytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisal w wiadomosci