Re: Jak zdjac radiator z Athlona?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 19:53:15 MET DST

wojciecha wrote:

> patrzac na twoje rysunki troche dziwie, ale standardowo cooler razem z
> radiatorem jest zaczepiony o dwa srodkowe zaczepy gniazda lub wszystkie 6
> (po 3 z kadej strony) aby go zdjac musisz uzyc srubokreta i przycisnac w
> dol (do plyty ) blaszan zatrzask nastepnie odchylic od gniazda
> gnizado bowiem jak juz pisalem ma z dwoch stron po 3 haczyki (z tego
> samego tworzywa co gniazdo) i o nie zahacza sie sprezyne przytrzymujaca
> radiator sa to poprostu takie oczka w blaszce takze demontaz radiatora
> polega na ich wyhaczeniu
> a tak to mniej wiecej wyglada z boku

> [...]

No tak tak :)
W poprzednich moich procesorach wystarczylo dopchnac zaczep w dol i wyczepic
z tego haczyka. Teraz to wyglada o tyle dziwnie ze dociskam w dol z calkiem
spora sila (plyta glowna sie juz mocno wygina) a zejsc to nie chce...

Palak trzymajacy radiator jest u mnie jednym kawalkiem metalu (nie ma
przegubu na koncu tak jak mial moj poprzedni procesor.
Pozatym przegub na calej szerokosci dociska radiator do procesora, wystaje
poza radiator jakies 3mm i jak naciskam to tak na prawde wciskam w dol
radiator z procesorem i cala plyta zamiast wyhaczac palak z zaczepu.