Re: USB w Win95 (drukarka HP3420)

Autor: fotoamator_at_tlen.pl
Data: Fri 04 Apr 2003 - 13:24:29 MET DST

> Witam
> Mam nowa drukarke HP3420 ze sterownikami tylko do win98,Me,2k,Xp.

no tylko bo do 95 miało nie być :)

> Drukarka jest na USB. Wgrałem dwa suplementy do win95 aby działał USB.

jak dla mnie to tylko pod win98 będzie działać, a słyszałem że pod 98 też lubią
płatać figle

> Niestety, po instalacji drukarki (stery dla Win98) nie moge drukowac.

no to w sumie konsekwencja tego co wyżej, ja mam 845 c i też zjadałem rozumy na
temat instalacji, bo zakładam, że płytę ze sterownikami wkładasz do napędu
dopiero po wykryciu drukarki przez windowsa (to tak na marginesie tego gdyby
jednak dało się drukować pod 95, nic nigdy nie wiadomo :)