Re: USB w Win95 (drukarka HP3420)

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 13:44:19 MET DST

Użytkownik "All" <morfis_at_priv6.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam

> Mam nowa drukarke HP3420 ze sterownikami tylko do win98,Me,2k,Xp.
> Drukarka jest na USB. Wgrałem dwa suplementy do win95 aby działał USB.

No wlasnie wgral Pan suplement do USB i dalej nic nie wiadomo
co ma Pan za Win95.

Windows 95 z obsluga USB (bylo takie wydanie) w miare dobrze
dzialalo z USB, ale dopiero w Win 98 dziala jak trzeba.

> Niestety, po instalacji drukarki (stery dla Win98) nie moge drukowac.

Win98 rozni sie od Win95, nie zawsze sterowniki pasuja, zwlaszcza
dla nowych urzadzen.

> Czy ktos mial jakies doswiadczenia w materii drukarkaUSB-Windows95?

Windows 95 OSR2 (jak tu juz ktos pisal), albo Win98.

Jezeli producent nie dal sterow do Win95 to na 99% znaczy
ze to nie zadziala (maja wlasne labolatoria gdzie to testuja),
gdyby to mialo zadzialac to HP umiescilby stery dla Win95
nawet takie same jak do Win98, co jest czesto spotykane.

Nie ma juz wsparcia dla Win95, konczy sie dla Win98
producenci nie testuja nowych produktow na OS'ach
ktore sa wycofane z sprzedazy. Nalezy zawsze
dokladnie czytac instrukcje produktu a zwlaszcza jego
wymagania.

Pozdrowienia.
Adams