Re: klasyfikator tresci

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 13:25:24 MET DST

Uzytkownik "Artur Boniecki" <boniecki_at_lucent.com> napisal w wiadomosci
Szesc,

> szefowie!!! sorki, wydaje mi sie ze chyba uderzam nie do tej grupy
> dyskusyjnej ale nie moge znalezc tej od windowsow...

Nie trzeba szukac grup.
Wystarczy google.com.pl

Piszemy: klasyfikator tresci naciskamy szukaj
Klikamy na pierwszy wyszukany link i czytamy
o tym ze trzeba usunac nastepujacy wpis w rejestrze:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Rating
s\Key"

usuwamy wpis: KEY.

> jesli ktos moze to niech mnie odesle do wlasciwej grupy

Prosze zobaczyc adres grupy: www.google.com.pl :-)))

pozdrawiam
Adams