klasyfikator tresci

Autor: Artur Boniecki (boniecki_at_lucent.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 12:57:32 MET DST

czesc,
szefowie!!! sorki, wydaje mi sie ze chyba uderzam nie do tej grupy
dyskusyjnej ale nie moge znalezc tej od windowsow...

jesli ktos moze to niech mnie odesle do wlasciwej grupy
albo odpowie na nastepujace pytanie:

opis:

przy odpalaniu IExplorera odpala sie klasyfikator tresci
uniemozliwiajac otwieranie stron www. Wszystko jest poblokowane.

Komputer nie jest moj i nie znam hasla by to wylaczyc.

Wiecie jak mozna usunac klasyfikatora,
znalezc haslo (moze to gdzies w rejestrze - pytanie gdzie)?
Moze sa jakies programiki zeby to ustrojstwo usunac.

z gory dziekuje za pomoc,
artur