Re: Kupuje karte telewizyjna | Tylko jaka?

Autor: Andrzej Łoś (andlos_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 09:47:35 MET DST

jerry <jerry_at_pkab.com.pl> napisał(a):

> Jeżeli chcesz zgrywać to najlepiej weź karte ze sprzetowym kodowanie do
> mpeg2. Co prawda możesz przy zasobach Twojego komputera robić to softwarowo,
> ale sprawdx, czy wraz z kartą dostaniesz przynajmniej oprogramowanie
> umożliwiające kodowanie do mpeg2 (czyli kodek). ja kupiłem PixelViev Pro i
> sie okazało że nie ma. Nie ma nawet mozliwości programowania nagrywania -
> funkcje tę realizuje windvr, ale on jest płatny, chyba że dołączą odpowiedni
> program do karty
>
> Jerry
> [...]
przełączyć na software np.WinDVR2 ze strony INTERVIDEO.COM i możesz nagrywać
w pełnej rozdzielczości o jakości DVD 720x500-ileśtam,(też SVCD)-można
oglądać płynny obraz na pełnym ekranie podczas nagrywania-polska wersja-
jedyne ograniczenie to 45dni Trial i jednorazowo 10min nagrywania.Program
Power Producer Trial f-my Cyberlink nie ma ograniczenia do nagrywania w czasie
(też o jakości DVD).przy Pentium 2.4 zajętość procesora podczas nagrywania
ok.30-60%,karta GF4