Re: Kupuje karte telewizyjna | Tylko jaka?

Autor: jerry (jerry_at_pkab.com.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 15:59:24 MET DST

> Chcial bym zakupic karte telewizyjna w zwiazku z tym, czy do
> takiej karty mozna oprocz TV podlaczyc konsole i inne wynalazki.
> Zalezy mi tez na dobrej jakosci obrazu i bezproblemowym zgrywaniu
> video. Prosze o rady jaka karte wybrac? I nie przeplacic!

Jeżeli chcesz zgrywać to najlepiej weź karte ze sprzetowym kodowanie do
mpeg2. Co prawda możesz przy zasobach Twojego komputera robić to softwarowo,
ale sprawdx, czy wraz z kartą dostaniesz przynajmniej oprogramowanie
umożliwiające kodowanie do mpeg2 (czyli kodek). ja kupiłem PixelViev Pro i
sie okazało że nie ma. Nie ma nawet mozliwości programowania nagrywania -
funkcje tę realizuje windvr, ale on jest płatny, chyba że dołączą odpowiedni
program do karty

Jerry