Re: Problem z Instalacją XP

Autor: TK (kaliszewski_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 09:44:09 MET DST

Tak, "DOS" to dla mnie ten niebieski ekran
z żółtą kreską postępu.
Z HDD już robiłem wszystko.
(A co może mieć wielkość partycji?
Poza tym i tak zawsze na Fat32 instalowałem i nigdy
problemu nie było na innych komputerach)
Install odpalałem oczywiście z bootowalnej płyty,
albo z jej kopii na HDD albo nawet z pod win98.
I tak zawsze to samo - błąd podczas kopiowania pliku?