Re: resety

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 09:40:38 MET DST

Ja w robocie miałem podobny przypadek, przypadkowe resety ale to całkiem
przypadkowe. Jak kompa rozłożyłem na części składowe i poskładałem spowrotem
to zaczął normalnie chodzić ;-)

Generalnie może być problem z zasilaczem, one z czasem zaczynają padać.

Co do temperatury procka to skąd masz pewność że jest ona taka jak Ci podaje
BIOS czy program monitorujący? Ja często składam kompy i z praktyki wiem, że
często czujnik temperatury wcale nie dotyka procesora, na mojej płycie
głównej musiałem go podgiąć do góry bo wcale do proca nie dotykał - ABIT KT7
RAID <-- stara ale OK.

McSwirus