Re: czy tylko ja mam takiego pecha?

Autor: kompbatant (kompbatant_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 23:13:55 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 21:20:14 +0200, Grendel wrote:

> Proponuję dokładnie się "odelektryzowywać" przed pracą przy kompie -
> mój sąsiad potrafił nawet zawiesić windę poprzed dotknięcie myszki
> ;p) - efekt szurania papuciami po wykładzinie ;-)

cdrom mi siadl wczoraj podczas bootwania z plytki (dopiero co kompa
wlaczylem i nawet sie nic nie zdazylo nagrzac). Startowal sobie systemik i
nagle stanal, niczego nie dotykalem wiec to nie wina ladunkow. Plyta/cpu
tez siadlo przy zamknietej obudowie nic nie grzebalem wtedy, co do
zaislacza to moja wina byl tak zakurzony, ze ledwo sie krecil wentylator.
Dysk twardy padl najprawdopodobniej od przenoszenia. Skaner (reczny) po
prostu polecial dymek z niego. Myszka jak poszla nie pamietam dokladnie.

--
      Komp.bat-ant
(o_   http://hackdt.inoweb.pl http://blackware.inoweb.pl