Re: czy tylko ja mam takiego pecha?

Autor: Grendel (nie.mam.maila_at_bo.spamerzy.to.idioci)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 21:20:14 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 20:52:42 +0000, "kompbatant" <kompbatant_at_o2.pl>
wrote:

>Czy tylko ja mam takiego pecha czy to normalne, ze sprzet komupterowy
>wysiada po pewnym czasie.

sprzedaj komputer i qp sobie wrotki ;-)...

Siedzę w kompach na poważnie od 90 roku mniejwięcej (choć oczywiście
przygoda zaczęła się od zx81 ;-)i jak do tej pory w prywatnym kompie
padł mi tylko flop, oraz notorycznie (raz do roku) wymieniam
klawiatury - ale jest to efekt dość intensywnego ich używania. Nigdy
nie udało mi się żadnego kompa z dymem puścić (mimo iż zawodowo
zajmowałem się składaniem kompów), ani też uszkodzić ważniejszych
części...

Proponuję dokładnie się "odelektryzowywać" przed pracą przy kompie -
mój sąsiad potrafił nawet zawiesić windę poprzed dotknięcie myszki ;p)
- efekt szurania papuciami po wykładzinie ;-)

--
Grendel