płyta MSI K7N2G-L nVIDIA2- czy moze ktoś miał z nią styczność

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Apr 2003 - 19:14:51 MET DST

witam,
mam przedstawić propozycje tanich zestawów do kawiarenki internetowej i tak
zastanawiam sie nad ta płyta główna, ma zintegrowaną kartę graficzna NVIDIA
GeForce 4, jak to chodzi, czy podoła w MOH AA, CS??? Ma szynę m.in 166, planuje
wsadzić na nią Antki 1700xp+ i troszkę je zakręcić i tanie pamięci elixira
2*128MB 333, jest tam jeszcze dźwięk i LAN, Slot AGP 1 szt. - x4/x8. Slot PCI
5 szt. USB2.0 myślę że w cenie 389.00 netto dobry zakup do zestawów kawiarence.
Proszę o szanownych userów o opinię, najbardziej zależy mi na tej grafice czy
da się ja porównać do GF 440MX chociażby SE
Pozdrawiam