Re: Pasty termoprzewodzace !!

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 19:05:17 MET DST

> ...cos mi sie o uszy (oczy :)) obilo.

chyba ze tak - ale piszac "widmo" bardziej mi chodzilo o ta konkretna paste
wymieniona przez AMD -> Shin Estu G 749

zreszta z tego co patrze na jej parametry
http://www.microsi.com/prod-thermalmgt.html
to staszna padaka - nieco lepiej przewodzi cieplo od zwyklego silikonu H a
ile sie trzeba jej naszukac - pozostane jednak przy Thermopoxie 75AGS -
przeciez nie wyrzuce tych parudziesieciu gram ktore mi jeszcze zostaly :-)

a tak BTW ciekawy jestem jak kolesie z AMD sprawdza ze uzywalem np ASIII -
jak proc padnie to go potraktuje mydlem i ciepla woda i co beda pytac
wrozbity - paranoja jednym slowem

pozdrawiam