Re: geforceFX 5200 vs R9100 :)

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:03:42 MET DST

"..::T0]\\[2!::.." <cowasto_at_dziestam.nl> wrote in

> chce sobie kupic karte graficzna jakos na dniach, tygodniach i tu

Też to planuję;-)

> patrze sobie wyszlo jakies nowe dziecko nVidii i teraz pytanie moje bo
> z tego co patrzylem i porownywalem na www.benchmark.pl i gamepc.com to
> roznie to wyglada a w zaasdzie zadnych testow jeszcze chyba nie bylo:/
> ma ktos moze jakies doswiadczenia z tymi kartami? ktora lepsza, ktora
> wybrac i wogle :)))

Z tego co widzę po testach to ten fx5200 to straszna słabizna. Osobiście
się zastanawiam nad następującymi kartami:

Radeon 9100 Saphire - niezla wydajnosc ale troche boje sie bo slyszalem ze
jest wymagajacy w stosunku do np. zasilacza.
GeForce3 Ti200 Gainward GS - podobno pięknie daje się podkręcać
GeForce4 Ti4200 - na razie jest troche drogi.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,