Re: Ga 7vaxp a dimond viper 550 (riva tnt)

Autor: rafal_kubiak_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:08:43 MET DST

> Nie będzie działała. Te płyty działaja tylko z kartami agp zasilanymi 1,5V.
> Z tego samego powodu rozstalem się z moją starą tnt.

Hej
warto bylo? jaka niedroga karte moge zaprzac do tej plyty? Czy moze lepiej
uderzyc w asusa a7v8x i zostac ze swoja tnt. Najgorsze jest to, ze w cennikach,
sklepach nigdzie nie widzialem informacji o zasilaniu. jak poznac w cenniku,
sklepie internetowym, ze ta karta jest zasilana 1.5V?
dzieki i pozdrowienia
Ralf