Re: bios ecsk7s5a

Autor: Ice (blef_at_tenbit.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:49:43 MET DST

Użytkownik <piotr2k1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, jaka jest różnica między Ecs K7S5A PCB 1.X a K7S5A PCB 3.X.
> i czy bios od tej 3.X będzie "pasował" do 1.X. (bios do 3.X jest rozwijany
> ten od 1.X ostatnią "premierę" miał w październiku 2001.
> A może ktoś próbował Cheepoman biosu do Ecs K7S5A i zechce się podzielić
> doświadczeniami.

niestety jestem uzytkownikiem tej MB jaką jest k7s5a.nie jest to najlepsza
plyta a na orginalnym biosie to juz wogóle szkoda gadać.... zaladowanie
biosu cheepomana pozwala wplywac na ustawiania parametrów pracy PeCeta m.in.
ustawianie częstotliwości pracy procka i pamięci. Załaduj sobie ten bios i
zaobaczysz o czym mówie. A róznica pomiedzy 1.x a 3.x jest taka ze 3.x jest
poprostu stabilniejsza a z biosem nie bedzie IMO problemów.

Pozdrawiam i zycze sukcesów w pracy z ecs

Grzechu