Re: Dziwny wynik 3Dmarka

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:55:44 MET DST

Użytkownik "Brutus" napisał:

> Ostatnio kupilem se nowy sprzet i postanowilem go przetestowac [...]
> Wyszlo mi ze mam 6922 pkt. Porownujac wynik w benchmarku
> zobaczylem ze suma ta jest dziwnie niska

Z tego co piszesz, masz płytę na chipsecie VIA KT400. Moim zdaniem taki
wynik może być spowodowany brakiem sterowników do chipsetu płyty głównej.
Podczas instalacji Windowsa wszystkie stery są przystosowane do chipsetów
Intela, więc nie wykorzystują możliwości drzemiących w układach VIA.
Proponuję ściągnąć najnowsze VIA Hyperion 4in1 v4.46:
http://www.viaarena.com/?PageID=2

Dodatkowo pomyśl o przetestowaniu różnych sterów do twojej karty graficznej.

Pozdrawiam,
Sniper