Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: xart (xart_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 08:46:42 MET DST

Użytkownik "Michał" <michwita_at_NOSPAM.interia.pl> napisał :
[...]
> mam zamiar w najblizszym czasie kupic R9100 i nie wiem, czy zasilacz mu
> podola.
> Wiem, ze najwazniejsze jest napiecie 3,3V. W zwiazku z tym mam pytanie:
> aktualnie speedfan po dluzszym czasie dzialania (gry,praca biurowa)
> raportuje ze napiecie 3.3V mialo wartosci:
> min 3.24V
> srednia 3.26V
> max 3.29V
> Czy z takich napiec mozna wywrozyc jak bedzie ukladala sie wspolpraca
> Radeona z moim zasilaczem ?

No to ja mialem cos miedzy 3.27 a 3.33 na moim CG ale nie chcialem ryzykowac
i kupilem R9kPro, z tym ze wtedy roznica w cenie medzy R9000 i R9100 byla
mniejsza niz dzis(30 PLN na korzysc R9100). Nie moglem sobie jednak pozwolic
na
zakup nowego zasilacza i "ze strachu" kupilem to co kupilem. Do dzis nie
wiem czy
zalowac czy nie, ale przy dzisiejszych horendalnych cenach R9kPro to
dolozylbym
kilka zetek i kupilbym R9k + zasilacz. Najlepiej jednak zatestuj sobie grafe
1-2 dni
jesli bedziesz mial mozliwosc.

pzdr.
art