Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Michał (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 19:51:49 MET DST

Witam!

Naczytalem sie wiele o zasilaczach Codegen, a sam mam taki. Co prawda nie
moge o nim nic zlego powiedziec, gdyz wyjatkowo dobrze trzyma napiecia, ale
mam zamiar w najblizszym czasie kupic R9100 i nie wiem, czy zasilacz mu
podola.
Wiem, ze najwazniejsze jest napiecie 3,3V. W zwiazku z tym mam pytanie:
aktualnie speedfan po dluzszym czasie dzialania (gry,praca biurowa)
raportuje ze napiecie 3.3V mialo wartosci:
min 3.24V
srednia 3.26V
max 3.29V

,a napiecia 5V
min 5.0V
srednia 5.16V
max 5.23V

Czy z takich napiec mozna wywrozyc jak bedzie ukladala sie wspolpraca
Radeona z moim zasilaczem ?

Pozdrawiam,
Michal