Re: Burza a komputer?

Autor: Yeees (Yeees_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 08:46:54 MET DST

Witam,

niestety trzeba zawsze odłączać - u mnie spaliło tylko modem, choć burza
była parę kilometrów dalej i dochodziły tylko drobne dudnienia a komp był
kompletnie wyłączony. Najciekawsze było to, że nie skapowalem się o tym, aż
do momentu kiedy ktoś nie mógł dodzwonić się na mój domowy numer telefonu. Z
powodu zwarcia jakie robił modem odłączono mnie na centrali telefonicznej i
musiałem wezwać serwis, który coś tam grzebał w instalacji.

Pozdrawiam