Re: Burza a komputer?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 15:06:31 MET DST

Użytkownik "Tomasz`Hypnos`" napisał:

> Czy podczas burzy nalezy wylaczac kompa z pradu? Czy cos mu grozi?

BEZWZGLĘDNIE I KATEGORYCZNIE TAK!!!
Ja ponad rok temu zlekceważyłem sobie to zalecenie. W rezultacie piorun
skasował mi na amen 19-calowy monitor (LG Flatron 915 FT+), listwę
zasilającą, zasilacz, płytę główną, modem i dysk twardy (drugi padł po kilku
dniach). Całe zajście miało miejsce w tradycyjnym wieżowcu z wielkiej płyty.

Wnioski wyciągnij sam. Warto przeczekać burzę z wyłączonym komputerem, czy
etam?

Pozdrawiam,
Sniper