Re: oswietlenie stanowiska

Autor: gib (gib_at_op.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 06:45:51 MET DST

> Wiadomo "zwykle" daja zolte swiatlo, a EO biale.
> Ale jak to jest z EO ? Czy nie mecza wzroku szybciej niz "zwykle" ?
> Wiem, ze nie nalezy stosowac "jarzyniowek", ale jak jest z zarowkami
> dajacymi biale swiatlo ?
> Siedze przed kompem....hohoooooooo, zatem komfort jest najwazniejszy.
> I oczy of coz :)

Najlepiej jest mieć zwykłe światło słoneczne, ale gdy go juz niema to
naleprzym rozwiazaniem będą właśnie żarówki EO.
Nienależy łączyć 2 różnych rodzajów światła.
Zaleca się ustawienie lampy nad urzytkownikiem tak aby nie był on oślepiany.
Takich żeczy 6 rok z rzędu mnie na informatyce uczą :)
gib pozdrawiam