Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Doman (FuckYou_at_Your.Ass)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 22:50:52 MET DST

Niekoniecznie. Niektore Codegeny sa ok a inne robia taaakie wachania ze to szok.
Sam mam od roku na mocniejszym sprzeciorku i trzyma ladnie napiecia i jest
bardzo stabilny(nie ma skokow). Tak samo jest u mojego kumpla ale on juz 3
wiosne tak jedzie. Natomiast moj bliski ziomek kupil ostatnio jakiegos fajnego
Codegena za 250zl i... podzialal tydzien i padl(nic nie zepsul, zabezpieczenia
zadzialaly). Wiec z tym Codegenam jest roznie - ruska ruletka.